嘻嘻哈哈的茜茜

人情淡始长
I Don't Want To Talk About It - Ive Mendes

真好听


sweetest:

很适合此时的一曲,仿佛一人在咖啡厅,静静的慢慢沉淀思绪。温婉的歌喉,浅吟低唱,充满磁性,如夏日的清泉,悠然舒缓,流淌心间。 情难自控,听着会醉。

Ive Mendes生长于巴西的乡间小城 Goiania,大学主修音乐,精擅钢琴演奏,又是教会合唱团的首席歌者。命运牵引她来到了人文荟萃的大城市Rio里约热内卢,美丽的天赋终究没被埋没在故乡,这朵玫瑰的音乐生涯开始发光发热,尽情绽放。Ive Mendes伊娃曼黛丝用歌声征服了千万粉丝,在当代流行乐与跨界爵士乐中,赢得Sade接班人的称号。 


《I Don't Want To Talk About It》歌词: 


I can tell by your eyes that you've probably been crying forever
透过你的眼睛我知道你也许会永远哭泣
and the stars in the sky don't mean nothing to you
天上的繁星对你来说并非虚无
they're a mirror
它们是一面镜子
I don't wanna talk about it
我不想再谈
how you broke my heart
你如何打碎了我的心
If I stay here just a little bit longer
如果我再多呆一会

If I stay here
如果我不走
won't you listen to my heart
你会聆听我的心声吗
oh my heart
哦,心?
If I stand all alone
如果我独自站立
will the shadow hide the color of my heart
我的影子能遮住我心脏的颜色吗
blue for the tears
蓝色的是泪水
black for the night's fears
黑色的是夜晚的泪水
The star in the sky don't mean nothing to you
天上的繁星对你来说并非虚无
they're a mirror
它们是一面镜子
I don't wanna talk about it
我不想再谈
how you broke my heart
你如何打碎了我的心
If I stay here just a little bit longer
如果我再多呆一会
if I stay here
如果我不走
won't you listen to my heart
你会聆听我的心声吗
oh my heart
哦,心!
I don't wanna talk about it
我不想再谈
how you broke this so hard
你如何打碎了我的心
If I stay here just a little bit longer
如果我再多呆一会
if I stay here
如果我不走
won't you listen to my heart
你会聆听我的心声吗
oh my heart
哦,心!
My heart
我的心
oh My heart
哦,心!
you call the sun
你叫太阳
my heart
我的心


评论

热度(80)